lördag 14 februari 2009

En utmanande bild

Jag blev visst utmanad. Vilken perfekt ursäkt för lite lagom lång studieflykt...



Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade....

Den här bilden har jag nog faktiskt haft uppe på bloggen förut. Den föreställer mig och Mattias efter att vi just blivit kvitt våra fadderiposter på KogVets höstmöte och har bytt om till sittning med temat "Bad taste". Bilden är tagen vid toaletterna utanför PC-pularna, eftersom det var där vi bytte om (man orkar nämligen inte åka hem och göra det när man bor så långt ifrån sittningslokalen). Idén med min outfit var att jag bara skulle ha blåa kläder på mig, men gärna i nyanser som o-passar ihop. Mattias vet jag inte riktigt vad han föreställde, men härligt smaklöst var det i alla fall. Och jag tror/hoppas att pälsen är fusk, annars är du ingen riktig vegan, Mattias! ;)

Vilka ska jag utmana då? Va svårt det blev... jag hugger bara några personer vars bloggar jag läser, så får ni göra det här ifall ni läser detta, har tid över och tycker att det verkar kul. :) För jag orkar inte skriva till alla. Då får det bli Katta, Mikael, Mattias L, Katja, Sally och Gro. Det var sex stycken, va?

Åter till hemtentan. Ha're bäst!

3 kommentarer:

Ugga sa...

You're ON!

Mattias Östergren sa...

OM det inte finns ett polyesterdjur som jag är ovetande om så är jag fortfarande en god vegan. :D Hmm, pälsen skulle ju iofs kunna vara tillverkad av brutalt mördade gosedjur. :(

dutt sa...

Väldigt söt bild får jag erkänna :)

här är mitt bidrag till denna lite märkliga utmaning, den blev inte alls lika intressant men den duger.

http://dathui.blogspot.com/2009/02/picture-challange.html